23.5.2018. 14:50
4
Evo šta objavljuju poznati na Facebooku: Amra Silajdžić s djecom, Konaković promoviše stranku, Deen pokazuje ten, Džumhur keks...
Činjenica je da smo svi u nekoj mjeri opsjednuti društvenim mrežama. Razlika je samo u tome ko ih u kakve svrhe upotrebljava. No, bez njih je trenutno veoma teško funkcionisati.

Na mrežama su bazirane sve naše i poslovne i privatne stvari. Bilo koji posao da obavljamo, on nerijetko zahtijeva i angažman na mrežama, a privatno smo dobili mnogo jeftinih načina da budemo u kontaktu sa prijateljima i rodbinom. 

Tako smo poslovne sastanke i druženja sa voljenim ljudima sveli na dopisivanje preko Vibera, Facebooka, Instagrama. Koja od opcija je najkorisnija, i to je upitno, jer svako pronalazi svoj način postizanja nekog cilja. Instagram će naprimjer mnogim ljepoticama donijeti popularnost, ali i zaradu ukoliko se njihovo lice i tijelo dopadne određenim kompanijama.

Facebook je još uvijek najzastupljenija verzija društvenih mreža, na kojoj su razvijeni mnogi poslovni potezi od koji su pojedinici zaradili velike svote novca. Tu se najčešće stvaraju i ljubavi, ali i pronalaze prijatelji koje nismo vidjeli po 30 godina.

Dakle, bilo da se radi o poznatim ljudima, nama običnima, ili kome već, jedno nam je zajedničko- profil na Facebooku imamo, imali smo ili ćemo ga imati. I svi ćemo dodati ljude koje znamo i prihvatiti one koji su nam simpatični ili u sferi naših interesovanja. 

Ako ste već na društvenim mrežama, zasigurno ste barem jednom vidjeli i isprobali opciju 'Saznaj ko ti gleda profil'. Svako malo neka slična ponuda postoji, no nijedna nije tako pouzdana da vam može sa  stopostotnom sigurnošću kazati ko su ljudi koji vam ulaze na profil i prate šta radite u svoje slobodno, ali i poslovno vrijeme.

Međutim, mi nećemo gledati ko nam ulazi na profil, nego ćemo ovaj put sasvim slobodno zaviriti na profile naših poznatih ličnosti i pokušati saznati šta to oni objavljuju i u koje svrhe koriste svoje društvene profile. Naglasiću da postoje i lažni profili, ali ovim člankom ćemo se bazirati na one prave. I još jedna važna stavka-sve što je na društvenim mrežama i dostupno javnosti, to je javna stvar.

Prvo nam se odnekud sam ponudio profil Amre Siladžić, naše poznate manekenke i supruge našeg najboljeg nogometaša Edina Džeke. Samim ulaskom vidimo da je Amra svoj profil iskoristila i za promociju svojih poslovnih poteza. Tu su reklame za pojedine kompanije, ali i pozivi za humana djela. Dakle, jedan od najboljih načina iskorištavanja ovakvog prostora. Potaći ljude da čine dobre stvari, jer loših je svakako dovoljno, posebno na mrežama. No, nije Amra odoljela ni tome da svoju djecu pokaže svijetu. Kao i svaka prava mama, ljubav ne može kriti ni od koga. Ni muža nije izostavila. Dakle tu je samo ono što je čini sretnom, suprug, djeca, fitnes i posao. 



Zavirili smo i na profil Dine Konakovića, bivšeg premijera KS i lidera političkog pokreta 'Narod i pravda'. Dino svoj profil već dugo koristi kako bi skrenuo pažnju na određene probleme u društvu. Često zna da kritikuje nerad pojedinih institucija. A znao je i voditi žučne rasprave, svađe, sa političkim proivnicima. Dok je obavljao poziciju premijera, znao se i pohvaliti određenim poslovnim potezima, no danas češće promoviše svoju novu stranku. Zadnje objave uglavnom pokazuju organiziranje skupova i skupljanje članstva za novu političku opciju kojom rukovodi, a nerijetko i kritiku na račun drugih političara. Ni on nije profil posvetio isključivo poslovnom svijetu. Tu se ponekad nađe i supruga sa kćerkicom. No, Konaković privatni život ipak krije malo više od drugih. 



Aldin Kurić, Aldino je svoj profil na Facebooku bazirao na promociji svojih nastupa, pjesama, članaka u medijima i tako dalje. Na prvi pogled moglo bi se reći isključivo poslovno se Aldino bazirao na društvenoj mreži. Tu su objave sa raznih gostovanja, što u novinama što na TV-u. Fotke druženja sa kolegama muzičarima zna također podijeliti sa svojim fanovima. Nije ni on odolio tome da baš nijednu fotku svoje djece ne objavi na mreži.



Profil Damira Džumhura baziran je na objavama koje uglavnom govore o njegovim tenskim mečevima. Svoj Facebook angažman radi tako da objavljuje ono što je vezano za njegovu tenisku karijeru, ali i druge poslovne poduhvate, poput reklama za određene firme. 



Fuad Backović Deen, bez obzira što nije toliko aktuelan u muzici, njegovi postovi govore da prati muzička dešavanja i da mu profil uglavnom služi za modu i muziku.  I dalje je u svijetu evrovizijskih dešavanja, barem u sjećanju. Voli da obavljuje pjesme, a posebno svoje fotke, na kojima pokazuje zategnut i preplanuo ten, te neku novu modnu kolekciju iz svog ormara. Iako je vrlo poznat, svoj profil ne koristi baš za društvene probleme ili kritiku onog što treba kritikovati.



Dakle, da ne bismo ulazili na svaki profil naši javnih ličnosti, uglavnom svako svoj koristi u svrhe koje mu najviše odgovaraju. Neko grabi svaku priliku da zaradi. Jedni se trude da ispromovišu ono što su već postigli, jer tako dobija na značaju još više. Poneki odvoje i malo vremena za obične ljude i probleme koje imamo, pa kao javne ličnosti pokažu da suosjećaju s nama. A pošto znaju da u našem karakteru mahalanje ima posebno mjesto, onda nam pokažu i svoje porodice. 

Uglavnom, malo je onih koji dangube, poput nas običnih koji im gledamo profile. Jer da dangube kao mi, danas ne bi bili poznati i ne bismo se divili njihovim životima i pratili ih na mrežama.

(Alen Avdić)

4
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.