Mercedes je predstavio restilizovanu verziju svoje najskuplje limuzine, a osim kozmetičkih promjena, unapređen je i moćni V12 motor.
Proizvođač iz Štutgarta predstavio je savremenu inkarnaciju modela Pullman još 2015, a tri godine kasnije ovaj prestižni automobil pretrpio je prvi redizajn.
Superluksuzna VIP limuzina od 6,5 metara ima međuosovinsko rastojanje od čak 4,4 metra, a u osvježenoj varijanti dobila je novu masku hladnjaka, branik i farove (po ugledu na “obični” Mercedes-Maybach S klase koji je restilizovan u februaru).
Automobil je postavljen na specijalne 20 inčne alu felne, a kao i kod standardnog Mercedes-Maybacha, proizvođač u ponudi ima dvobojnu karoseriju, pri čemu su krov, ali i stubovi, hauba i poklopac prtljažnika u jednom tonu, dok je ostatak eksterijera u drugom.
Unutrašnjost je dostupna u nekoliko dezena i vrsta najkvalitetnijih materijala koji se mogu naći u savremeni automobilima. Kao i do sada, na raspolaganju su dva specijalna, odvojena sjedišta za VIP putnike koji se voze pozadi sa električnim podešavanjem položaja.
Audio sistem je podijeljen u dva zasebna segmenta, koji se mogu podešavati odvojeno – jedan za prednji dio kabine, a drugi za putnike na zadnjim sjedištima.
Mercedes je ovom prilikom unapredio i pogonsku jedinicu, pa moćni 6.0 V12 bi-turbo, umjesto dosadašnjih 530 ks i 830 Nm, isporučuje čak 630 ks (463 kW) i okruglo 1.000 Nm.
To je dovoljno da ova luksuzna limuzina od 0 do 100 km/h stigne za 6,5 s.
Mercedes tvrdi da je prosječna, fabrički deklarisana potrošnja u kombinovanom ciklusu 14,6 l/100 km, mada taj podatak, čak i ako nije tačan, vjerovatno ne zanima previše tipičnog vlasnika ovog automobila.
Mercedes-Maybach Pullman za 2019. već se može naručiti po cijeni od oko pola miliona evra, a uskoro se očekuje i blindirana “Guard” varijanta ovog modela, koja će biti znatno skuplja.
(Alen Avdić)