26.4.2022. 12:20
0
Crna lista giganta iz Maranella: Devet slavnih osoba kojima je doživotno zabranjeno ponovo kupiti Ferrari
Ferrari je sinonim za skupo, lijepo, ekskluzivno, snagu i brzinu… San gotovo svakog ljubitelja automobila je jednom voziti Ferrari.

U Ferrariju s prodajom nemaju problema – dapače: briljiraju kao nikad srušivši vlastiti prodajni rekord iz 2021. godine i ostvarivši godišnju dobit od 833 miliona eura i ujedno su i marka koja najviše na svijetu zarađuje po prodanom automobilu, piše Auto Klub.

Njihova tajna? “Nastavite kontrolirani rast i očuvajte ekskluzivnost marke”, izjavio je ove godine izvršni direktor marke Benedetto Vigna.

Lamborghini pak s druge strane, prodaje previše i svima koji imaju novac, što nije put kojim Ferrari, i dalje istinska italijanska marka sportskih automobila, želi ići.

Kad su stvari tako postavljene, svi žele biti dio tog ekskluzivnog kluba kako bi i njihova “vrijednost u društvu porasla”.

Međutim, poznata je stvar da rijetko koji proizvođač ima toliko stroge zahtjeve i provjere kada je u pitanju odabir klijenata kao što to ima Ferrari.

Italijanska kompanija pomno bira ko će se naći za upravljačem njihovih modela, a to se posebno odnosi na VIP liste na kojima se nalaze klijenti predodređeni za posebne limitirane izvedbe.

Doista postoji opsežna kontrola kad želite kupiti novi ekskluzivni Ferrari i to nije tajna, kao ni da postoje nepisana pravila kojih se treba držati kako biste došli “u milost” ljudi iz Maranella da uopće dospijete na tu listu.

Najvažnije i pravilo broj 1 jest da ne smijete prodati Ferrari u prvoj godini vlasništva, a ako se odlučite na prodaju, o tome morate obavijestiti tvornicu. Isto tako, u Maranellu drže da nije poželjno modificirati automobil, mijenjati znak ili ga obljepljivati u folije. A to je tek početak u “pravilniku”.

Pritom broj miliona na računu uopće nije presudan (dakako, potreban je, ali ne garantira ulazak u odabrano društvo) i čak se može često čuti kao “Ferrari bira vas, a ne vi Ferrari”.

Svjedoči tome i bizaran primjer poduzetnika Davida Leeja koji je zbog jedne nesmotrene izjave dobio odbijenicu, no nakon pet godina ipak je dočekao isporuku LaFerrarija Aperte.

S druge strane neki su kupci u Maranellu uvijek rado viđeni gosti za koje Ferrari odmah rezervira modele u proizvodnji i stavlja ih na listu za svoje nove najekskluzivnije male serije. Jedan od njih je nogometaš AC Milana Zlatan Ibrahimović koji uvijek kupuje novi najbolji model i ne prodaje ih brzo, već ih vozi, što u Ferrariju itekako cijene.

Međutim s druge strane postoje i brojne bogate poznate osobe koje ljudi iz Ferrarija jednostavno ne drže dobrodošlima u bilo kojem svom salonu.

Jer, unatoč onome što mnogi vjeruju, da je za kupnju određenih stvari dovoljan novac i status, ljude u Ferrariju to uopće ne zanima, a tokom godina puno je slavnih i poznatih izgubilo pravo na kupnju Ferrarija, bez obzira koliko su bogati.

Ovo je lista poznatih osoba kojima je doživotno zabranjeno ponovno kupovati Ferrari…

1. Voditelj Top Geara i Influencer

Prvi na listi poznatih osoba kojima je zabranjen ulaz u kuću Ferrari je voditelj auto emisije Top Gear i automobilski influencer Chris Harris koji je jednom prilikom izjavio da su primjerci Ferrarija za novinarske vožnje bolje optimizirani od onih koje prodaju, što nikako nije sjelo ljudima u Maranellu.

2. Reper i glumac

Idući na njihovoj crnoj listi je američki reper i glumac Curtis James Jackson poznatiji kao 50 Cent koji je u nekim postovima na Instagramu popljuvao jedan od svojih Ferrarija, koje su prema ljudima iz Ferrarija bile bez osnova jer je bila riječ o nedostatku održavanja. Videozapisi u kojima “čisti” svoj Ferrari skupim šampanjcem bili su za njih posebno degutantni za osobu kojoj su prodali novi Ferrari.

3. Pjevačka zvijezda

Treći na listi je kanadski kantautor Justin Bieber poznat po svojim skandalima, a i danas se prepričava kako je prije nekoliko godina pijan vozio svoj Ferrari 458, pa potom zaboravio gdje ga je parkirao te ga je tražio dvije sedmice po parkiralištima i garažama hotela i klubova. Tome pridodaju i višestruke modifikacije koje je napravio na svojim Ferrarijima koje marka smatra vulgarnima zbog svog imidža luksuznog brenda.

4. Glumačka zvijezda

Teško je zamisliti kako jedan od velikih holivudskih glumaca italijanskih korijena poput Nicolasa Cagea (rođen kao Nicola Coppola) može imati problema s ljudima iz Ferrarija, međutim u delikatnu situaciju dovele su ga finansije.

Morao je prodati svoj Ferrari Enzo kako bi se nosio s ličnim dugovima, ali ono što je stvarno zasmetalo marki je to što je to učinio za cijenu nižu od njene izvorne vrijednosti, jer cijene Enzu samo rastu.

5. Poznati dizajner

Švicarski dizajner Philipp Plein je također nepoželjan, a Ferrari ga je tužio, izgubio je pravnu bitku te je italijanskom proizvođaču čak morao platiti odštetu od 300.000 eura. Razlog: tužen je zbog postova na društvenim mrežama jer je prema Ferrariju objavljivanjem fotografija svoje modne kolekcije nezakonito “prisvojio” brend Ferrarija koji stoji uz njegov zaštitni znak, a sve radi promocije vlastite marke i proizvoda.

6. Poznati reper

Oni koji prate rap muziku poznaju Tyga, a ostali možda ne po muzici nego po tome što je bio u vezi s reality zvijezdom Kylie Jenner. Međutim razlog zašto nikad više neće smjeti ući u Ferrari salon jest činjenica da je 2012. iznajmio Ferrari 458 Spider, ali kad ga je napokon vratio, nije imao novca za najam. Ferrari ga je stavio na crnu listu…

7. Poznati auto kolekcionar

Bivši vozač utrka i američki poduzetnik Preston Henn također je za života bio vlasnik jedne od najvećih kolekcija automobila na svijetu te najskupljeg automobila na svijetu – riječ je bila o historijskom Ferrariju 275 GTB/C, vrijednom preko 80 miliona dolara.

Ipak, kada se prijavio za kupnju ograničene serije LaFerrari Aperta, odbijen je uz objašnjenje da je model rasprodan, odnosno da je svih 200 primjeraka već rezervirano od strane Ferrarijevih VIP klijenata. Čak je potom pokušao i s pologom od milion dolara, ali nije dospio na listu. Kakva ironija, Ferrari je morao pronaći mjesta na listi za vlasnika najskupljeg Ferrarija ikad ali to nije učinio i iz nekih svojih razloga Henna stavio na crnu listu.

Henn je potom 2016. godine tužio Ferrari jer mu je narušio reputaciju kao da nije dostojan Aperte, tražeći novčanu odštetu, ali je godinu dana prije nego li je preminuo, Henn odustao od tužbe, nakon što mu je sugerirano da nema šanse za pobjedu na sudu…

8. Producent elektronske muzike

Muzičar i producent elektronske glazbe Deadmau5 je svoj na svoj Ferrari 458 Spider stavio prilagođeni omot Nyan Cata iz igrice, prilagođene oznake i prostirke i preimenovao ga u Purrari, a zatim ga je vozio na brojna auto događanja

Ferrari je poznat po tome da ne dopušta velike preinake na svojim automobilima, pa to nisu odobrili. Poslali su protestno pismo te je Deadmau5 prodao auto takav kakav je bio s mačkom Nyanom na njemu. Ferrari ga je brzo stavio na listu nepoželjnih kupaca…

9. Bokserska zvijezda

Bivšem amerikom bokseru i potom bokserskom promotoru Floydu Mayweatheru Jr. Ferrari više nikad neće prodati novi model zbog nemogućnosti da zadrži svoje automobile duže od nekoliko mjeseci (a trebao ih je voziti najmanje godinu dana) i zato što ih je kupovao samo za pokazivanje i tako štetio ugledu brenda jer nije mario za cijenu kod ponovne prodaje. Usto kada bi zaključio da ih ima previše poklanjao ih je znancima. Usto, personalizacije koje je izveo na nekima od njih prema Ferrariju su bez ukusa i stila.


(Admir O.)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.