14.3.2016. 13:09
2
Aleksandar Hršum: Pet stotina puta samo reći „Dobro veče“ traži ogromnu koncentraciju
Aleksandar Hršum je poznato ime bh. novinarstva, čiji je talk show "Zabranjeni forum" jedan od najgledanijih u zemlji. Njegov životni moto je „njegovanje dijaloga“, što vrlo često potencira u svojim emisijama. Voli svoj posao, ali cijeni i druga zanimanja, a za tri mjeseca obilježit će bogat jubilej – 500. izdanje talk showa koji gradi dijalog.

*Sredinom juna ove godine realizovat ćete 500. izdanje talk showa „Zabranjeni Forum“, govorimo o impresivnom broju emisija koje su u fokus stavile različite životne teme. Kada se osvrnete iza sebe, jeste li zadovoljni?

Pet stotina puta samo reći „Dobro veče“ traži ogromnu koncentraciju, a tek pet stotina emisija u trajanju od 120 minuta?! Zadovoljan sam, i više od toga! Emisija je postala TV brend koji se emituje četvrtkom u programu TV PINK BH i već odavno u javnosti postoji rečenica „Četvrtak je, prebaci da vidim koja je tema večeras kod Hršuma„. Lijepo je kada ti oni za koje radiš na taj način odaju poštovanje. I zato Hvala gledaocima koji su napravili svoj televizijski brend, TV emisiju gdje rado gostiju, pričaju o svojim životima, ali se i stavljaju pred lice javnosti sa svojim problemima. Različitost tema jedan je od bitnih segmenata Zabranjenog Foruma i zato nam gledaoci vjeruju, jer u ovih pet stotina izdanja bar jedna tema je bila za Vas, pa je i to dio uspjeha, zar ne?! Dijalog je osnov savremene komunikacije i to je ono što je jezgro Foruma, kao i suprotstavljeni stavovi, publika u studiju... Forum je jednostavno Forum koji je potreban javnosti u BiH.

*Možete li uporediti rad u novinarstvu danas i prije dvadeset godina. Koje su prednosti, a koje mane današnjeg društvenog sistema i medija u njemu?

Nisam baš mnogo relevantna ličnost da bih govorio o radu u medijima, novinarstvu i širim društvenim sistemima, ali jedno Vam sa sigurnošću mogu reći, TV format koji uređujem i vodim sa svojim saradnicima bi bio teško ostvarljiv na današnjim javnim emiterima u BiH i zato tu želim da istaknem menadžment TV PINK BH koji je prepoznao važnost jedne ovakve emisije u programu, a naše je da budemo odgovorni prema gledaocima i onome što im nudimo kao krajnjim konzumentima. Svako vrijeme ima svoje karakteristike, jednostavno televizija nije ista kao prije dvadeset godina. Danas je sve dinamično, traži se dobra priprema, dobar način na koji će TV moderator to predstaviti –dok si nekada imao više vremena, danas nemas. Brzo razmišljanje je karakteristika medija danas, jer to traže konzumenti, jednostavno je tako. Treba pronaći način i raditi na televiziji  danas kada svako od nas može imati svoj YouTube kanal sa svojom emisijom i tako komunicirati sa javnosti, zar ne? 

*Ako Britaniju prepoznajemo po BBC-ju, šta bosanskohercegovačke televizije govore o Bosni i Hercegovini?

BBC je institucija i reper za medije. Kada posmatramo bosanskohercegovačke televizije to je surova borba za gledanošću, ko će biti gledaniji, ko će imati više gledalaca jer od toga danas mediji žive. Kao i na društvenim mrežama, što imate više pregleda veća je mogućnost da te neko kontaktira za reklamu na tvojoj web platformi. U svemu tome treba ostati profesionalan i korektan, što je Sizifov zadatak danas. Svi mi koji radimo na televiziji se borimo, kao i svaki građanin u BiH  da preživimo i svojim radom budemo društveno odgovorni, ali to u ovakvom sistemu je teško i iziskuje dobar tim ljudi. Moja sreća je u tome što imam dobre saradnike, jer svaku od pet stotina emisija radimo kao da je prva u emitovanju – dajemo sve od sebe.

*Kroz Vaše emisije prošlo je mnogo gostiju iz javnog života Bosne i Hercegovine i regije, s kojim je sagovornicima novinarski najlakše komunicirati?

Definitivno su to sagovornici koji su profesori, ljekari, kao i obični ljudi  - naši sugrađani  koje ne primjećujemo sa njihovim problemima. Komunikacija sa navedenim profilima je vrlo jednostavna i laka. Nasuprot njima jesu ljudi iz političkog života iz BiH koji su izuzetno teški za ostvarivanje komunikacije. Svaki put se toliko namučimo da bi ih doveli u emisiju, što je i njihova obaveza, ali oni su veće zvijezde od onih koji su STVARNE zvijezde – fenomen političke fotelje u BiH je definitivno za širu društvenu analizu i pristup stručnjaka iz različitih polja! Sreća je u tome što je Forum životni talk show!

*Ko se najviše pred kamerama razlikuje od onoga što je privatno?

Sagovornike iz većine emisija ne poznajem privatno, tako da ne mogu komentarisati da li su drugačiji pred kamerama. Gledaoci srećom znaju prepoznati kvalitet u sagovorniku odmah nakon prvih minuta emisije, i jedino u taj sud vjerujem i to osjetim po reakciji gledalaca. TV studio, kao i svaka emisija uživo je veliki stres za učesnike u njoj. Najbolje prolaze oni koji su isti pred TV kamerama kao i u privatnom životu, definitvno!

*S kojim svjetskim političarem biste voljeli veliki intervju i zbog čega?

Nakon toliko godina bavljenja ovim poslom jedino mi je bitno da budem korektan i profesionalan u poslu kojim se bavim. Sve se to samo posloži u životu, ako zaslužuješ da uradis dobar intervju, uradićeš ga bez problema. Ja sam Vam živi dokaz jer je moj intervju sa Angelinom Jolie urađen samo iz razloga što smo dobro uradili tematsku Forumsku priču o njoj kao producentu filma. Nakon toga smo dobili poziv i ponudu za intervju jedan na jedan. Radi dobro, kvalitetno, vjeruj u sebe i idi dalje –uspjeh je zagarantovan! Kada govorimo o političarima sa kojima bih možda volio uraditi intervju, možda Angela Merkel, jer mi je kao  politička figura izuzetno interesantna, ali bih je želio predstaviti iz domena privatnog, odnosno kako ona vidi sebe kao uticajnu osobu na globalnoj karti politike. 

*Koji je Vaš način komuniciranja sa javnim ličnostima koje se u živim emisijama ne mogu sakriti iza PR savjetnika? 

Danas je sve PR! Koliko uradiš dobar PR više ćeš imati dobiti u javnosti. Ovo je vrijeme individualaca, to je karakteristika 21. vijeka i to mi je sasvim jasno. Način na koji komuniciram sa ljudima kroz emisije jeste način po kojem me prepoznaju gledaoci. Temlj svega je dobra priprema za emisiju, bez toga se ne ulazi u studio, iako si lijep i imas divan osmijeh .... Javni nastup je nešto što te svakako može koštati daljih tvojih koraka u karijeri, pa zato ga treba iskoristiti, a ne bacati pod noge. Direktnost i stav za moderaciju na televiziji je od izuzetne važnosti. PR može, ali mi trebaju konkretni odgovori, to je moj konačni odgovor na Vaše pitanje!

*Kakav je Vaš stav o tabloidima?

Nisam od onih koji će odmah početi sa osuđivanjem dok ne sagledam kompletnu situaciju. Onaj ko voli tabloide i ko ih konzumira vjerovatno ima razlog zbog čega je to tako, zar ne?

*Danas je internet postao platforma na kojoj svi mogu da pišu. Kakav je Vaš stav prema tome?

Ja to gledam kao još jedan od alata komunikacije savremenog društva. Ne osuđujem nečije komentare, stavove na mrežama. Sa društvenim mrežama treba biti oprezan i ne uplitati se previše u rasprave, jer to ne vodi ničemu. Nekoliko puta sam lično prošao kroz pakao društvenih mreža, jer su se određeni stavili u profil Aleksandra Hršuma, pa to donosi nelagodu i neprijatnost. Lekcija koju izgleda moraš proći ako se baviš javnim poslom. Prošao, naučio i shvatio! Idemo dalje, pišite, ali pazite šta pišete i potpišite svojim IMENOM i PREZIMENOM.

*Koju najvažniju lekciju Vas je naučilo novinarstvo?  

Sve je relativno! Novinarstvo mi je omogućilo da spoznam ljude oko sebe, njihove karaktere, dobrotu, ali i zlobu. Volim svoj posao jer me naučio da budem čovjek među ljudima. I za kraj, odgovorite nam na pitanja koja postavljate u Zabranjenom Forumu...

 *Šta nas dijeli, a šta ujedinjuje? 

Ono što nam je promaklo, a nije trebalo!

* Šta nam je promaklo, a nije smjelo? 

Ono što je trebalo da nas ujedini!

*Šta smo prećutali u BiH?

Ono što nas je ujedinilo!

2
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.