Vodeća profesija 21. stoljeća se nalazi u oblastima informaciono-komunikacionih nauka, a svjedoci smo da nastavni planovi i programi u osnovnim i srednjim školama često ne prate savremene tehnologije, savremene metode rada, kao i sam pristup učenju informatike.
Standardni (printani) udžbenici postaju neadekvatni zbog njihovog sadržaja i verzija softvera koje se u njima i spominju, pa zbog toga imamo i nezainteresovanost učenika za kompjuterskim naukama. Upravljanje promjenama u obrazovanju zahtjeva posebno stručno usavršavanje nastavnika i profesora što će omogućiti razmjenu iskustava, metoda i načina rada, kao i pripremu i korištenje digitalnih materijala sa aktuelnim sadržajima iz IT svijeta.
Moderna nastava podstiče učenike na aktivno učešće u realizaciji planiranog nastavnog gradiva (istraživanje, učenje na daljinu, rad na projektima, timski rad, virtuelne škole) i druge aktivnosti koje povećavaju aktivnosti učenika i samo napredovanje shodno njegovim sposobnostima i prethodnom znanju.
Učenje ne treba završiti u školskom kabinetu informatike, potrebno je sadržaje učiniti zanimljivim i dostupnim u bilo koje vrijeme, na bilo kojem mjestu i samim tim pripremati učenike za dalju edukaciju i tržište rada.
Stoga je Resurni centar CPCD-a pokrenuo programe edukacije namijenjene učiteljima razredne i predmetne nastave zainteresovanim za primjenu informatike u nastavi, te nastavnicima i profesorima informatike u osnovnim i srednjim školama.
Cilj ovih edukacija je da učesnike upoznaju sa inovativnim metodama podučavanja gradiva informatike u nastavi, te će im biti predstavljena dosadašnja iskustva i besplatni alati za unapređenje nastave informatike (online alati, kao i rješenja za bolju produktivnost). Također će biti predstavljane i mogućnosti alata za online testove, video kanal, web bazirano programiranje, kako kreirati svoj blog i dijeliti nastavne materijale sa učenicima i kolegama.
Učesnici će također dobiti certifikat o pohađanoj obuci, a više o samoj edukaciji i načinu prijave možete potražiti na sljedećem
LINKU.