1.2.2024. 10:44
0
dm smanjuje cijene higijenskih proizvoda Jessa za 15%
Menstrualno siromaštvo je globalni problem koji predstavlja nepristupačnost proizvodima za održavanje menstrualne higijene, nedostatak sanitarnih uslova i pristupa zdravstvenoj zaštiti, kao i nedovoljnu informisanost o menstrualnoj higijeni i reproduktivnom zdravlju. Tačni podaci za Bosnu i Hercegovinu ne postoje, ali procjenjuje se da u uslovima menstrualnog siromaštva živi više od 500 miliona žena širom svijeta.

Iako je menstruacija prirodan proces kroz koji prolaze žene i djevojčice prosječno jednom mjesečno tokom čitavog trajanja reproduktivnog perioda, stigma koja je prati je i dalje velika. Istraživanja koja su rađena za zemlje regije pokazuju da više od 80% žena kaže da ih je sram kupovati menstrualne potrepštine, a da je taj osjećaj još izraženiji, ako u prodavnici radi muška osoba.  

Veliki problem predstavlja i činjenica da su menstrualni higijenski proizvodi mnogim ženama skupi, te su primorane da štede na ulošcima, tamponima i ostalim higijenskim proizvodima koji su im neophodni u toku menstruacije, što može dovesti do infekcija te kasnije ozbiljnih problema s reproduktivnim zdravljem. Kako bi pružili podršku djevojkama i ženama koje se suočavaju s menstrualnim siromaštvom kompanija dm najavljuje regionalnu društveno odgovornu inicijativu.

Od 1. februara 2024. godine, dm će sniziti cijene Jessa higijenskih proizvoda širom regije, uključujući Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku, Sjevernu Makedoniju, Sloveniju i Srbiju. Ova aktivnost ima za cilj učiniti proizvode cjenovno pristupačnijim djevojčicama, djevojkama i ženama koje nisu u mogućnosti redovno priuštiti ovu osnovnu higijensku potrebu.

dm u Bosni i Hercegovini snizit će cijene Jessa higijenskih i dnevnih uložaka, tampona i perivih gaćica za 15%.

„Kompanija dm na ovaj način želi dati svoj dugoročni doprinos unapređenju ženskog zdravlja. Menstrualno siromaštvo ima veliki utjecaj na samopouzdanje, budi osjećaj srama, straha i manje vrijednosti i važnosti u društvu, osim toga ženama onemogućava normalan život tokom menstruacije – odlazak na posao ili u školu, fizičke aktivnosti i mnoge druge stvari za njih nekoliko dana svaki mjesec postaju nemogući. Ova društveno odgovorna aktivnost nije samo korak ka smanjenju menstrualnog siromaštva već korak ka osnaživanju žena i djevojčica, omogućujući im da vode zdraviji i produktivniji život“, poručili su iz kompanije dmBiH.



Menstrualno siromaštvo ne samo da ograničava temeljna prava žena već i stvara nejednakosti u društvu koje je važno prepoznati i riješiti. Stoga je dm-ova inicijativa za smanjenje cijene higijenskih proizovda Jessa samo uvod u ovogodišnju kampanju za unapređenje ženskog zdravlja. 

Podsjetimo, dm je već 2022. godine donirao uloške za učenice srednjih škola Kantona Sarajevo, a 2023. godine  prepoznao potrebu da se u  javnosti podstakne dijalog o izazovima i mehanizmima očuvanja mentalnog i fizičkog zdravlja žena te je realizovao prvu stručnu konferenciju o zdravlju žena. Realizovana je i društveno odgovorna inicijativa {ZAJEDNO} za bolje sutra u okviru koje je s više od 60.000 KM podržana realizacija 14 projekata za unapređenje i očuvanje fizičkog i mentalnog zdravlja žena širom BiH. Podršku ženskom zdravlju dm je pružio i realizacijom 6. dm ženske utrke, nakon koje je od svake kotizacije izdvojena 1 KM, čime su trkačice direktno dale svoj doprinos očuvanju ženskog zdravlja. 

 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.