Roditelji i odgojitelji mogu koristiti različite metode glazboterapije (učenje i pjevanje dječjih pjesmica, ples, sviranje instrumenata, slušanje instrumentalne glazbe), kako bi poticali dječji rast i razvoj, a posebno one djece koja imaju emocionalne, socijalne, ponašajne i intelektualne teškoće - rečeno je tokom radionice na Pedagoškom fakultetu u Sarajevu.
Radionicu o temi "Savjetodavni rad s roditeljima djece s teškoćama u razvoju i art terapija kao oblik potpore obiteljima djece s poteškoćama u razvoju“ organizirala je Udruga "Facultas za prosperitet mladih“ u okviru pedagoško-kreativnog projekta "Glazbena i likovna terapija u inkluzivnom okruženju kao oblik pružanja podrške obiteljima djece s teškoćama u razvoju“.
Predavač Ismet Dizdarević je kazao da glazba u današnje vrijeme postaje sve prepoznatljiviji i cjenjeniji medij u mnogim granama medicine, a posebno u području fizikalne medicine i rehabilitacije, dok je predavač Marijo Pejić odgojiteljima i roditeljima preporučio korištenje glazbe u radu s djecom u inkluzivnom okruženju, jer ona podupire socijalizaciju, jača obrambeni sustav kod djece koja imaju problema u kontroli impulsa i ne razmišljaju o mogućim posljedicama, razvija pažnju, maštu i kreativnost te stimulira interese.
Pokrovitelj projekta je Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo, a prijatelj projekta je Pedagoški fakultet u Sarajevu, saopćeno je iz Udruge "Facultas za prosperitet mladih“.
(Fena / Haris Ahbabović)