30.12.2024 13:55
0
Barkodovi bi ubrzo mogli otići u historiju: Evo šta će ih zamijeniti
FOTO: ilustracija
Ova promjena ne samo da pojednostavljuje proces kupovine, već omogućava kupcima detaljniji uvid u proizvode koje koriste.

Nakon više od pola stoljeća dominacije, tradicionalni barkodovi uskoro će postati prošlost, zamijenjeni modernijim QR kodovima koji mogu pohraniti znatno više informacija. Organizacija GS1, koja upravlja globalnim standardima za barkodove, potvrdila je da se novi kodovi već uvode širom svijeta.

QR kodovi donose revoluciju u maloprodaju omogućavajući kupcima pristup detaljnim informacijama o proizvodima putem svojih pametnih telefona. Osim osnovnih podataka poput cijene i proizvođača, novi kodovi mogu sadržavati podatke o sastojcima, alergenima i prijedlozima recepata.

Tranzicija s tradicionalnih barkodova na QR kodove već je započela. Prema istraživanjima, skoro polovina trgovaca u Velikoj Britaniji već je nadogradila svoje blagajne za ovu novu tehnologiju, dok se globalna implementacija očekuje do 2027. godine.

Barkodovi su prvi put korišteni 1974. godine u Sjedinjenim Američkim Državama, a od tada su postali ključni dio svakodnevne maloprodaje. Međutim, njihova sposobnost pohrane podataka postala je ograničavajući faktor u modernom vremenu.

Novi GS1 kodovi trenutno se testiraju u 48 zemalja, uz podršku velikih svjetskih brendova i maloprodajnih lanaca poput Pepsija, Amazona i Walmarta. Ova promjena ne samo da pojednostavljuje proces kupovine, već omogućava kupcima detaljniji uvid u proizvode koje koriste.

Dolazak QR kodova označava novi korak u razvoju maloprodajne tehnologije, donoseći inovacije koje prilagođavaju trgovinu potrebama savremenih potrošača.

0
EKONOMIJA
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2025, Source d.o.o.