19.3.2019. 16:56
0
Kako zeleno povrće i voće utiče na metabolizam i mršavljenje?
Što više zelenog povrća i voća idealno je za “zelenu dijetu” kojom se ubrzava metabolizam.

Ona je namijenjena ljudima koji vole voće, povrće i integralne žitarice, a namjeravaju da smršaju samo nekoliko kilograma. Pored toga što pomaže da se istope masne naslage, očistiće organizam od nakupljenih otrova.

Obroke za “zelenu dijetu” pripremajte od zelene salate, blitve, spanaća, rukole, brokolija, kelja, kupusa, krastavaca, zelene boranije, graška, praziluka, zelene paprike, zelenih jabuka i svježeg začinskog bilja. Namirnice iz grupe povrća imaju najmanju energetsku vrijednost, ali sa njima može da se utoli glad, a da se ne ugrozi linija.

Zeleniša možete da pojedete koliko god hoćete, ne morate da mjerite porciju. Nutricionisti kažu da je bolje pojesti dupli obrok povrća, nego da se na tanjiru nađe čak i mala količina peciva, tjestenine i drugih kaloričnih namirnica.


Dok sprovodite “zelenu dijetu”, da biste uvijek imali spreman obrok, treba na vrijeme obezbijediti sve potrebne namirnice. Već nakon nekoliko dana, varenje će se poboljšati, ten zablistati i popraviće se funkcija jetre i žučne kese.

PRVI DAN

Doručak: parče hljeba od cijelog zrna žitarica, kuvano jaje, svjež krastavac

Užina: čaša jogurta

Ručak: pečeni krompir, bareni spanać

Užina: zelena salata sa maslinovim uljem, limunovim sokom i rendanim sirom

Večera: pileći ili ćureći file dinstan na luku i na malo ulja

DRUGI DAN

Doručak: banana sa nemasnim mlijekom i ovsenim mekinjama

Užina: zelena jabuka i šargarepa

Ručak: pečena pastrmka ili losos, bareni kelj i kuvan krompir sa maslinovim uljem

Užina: parče hljeba od cijelog zrna žitarica, biljni namaz, rukola i zelena paprika

Večera: dinstano goveđe meso, zelena boranija i kuvani krompir

TREĆI DAN

Doručak: tost sa tankim slojem butera, limunada od pola limuna sa medom

Užina: avokado

Ručak: 150 g grilovanog pilećeg filea i salata od svježih listova spanaća, zelene salate i rukole, začinjena maslinovim uljem

Užina: banana

Večera: 150 g grilovanih filea oslića i paradajz

ČETVRTI DAN

Doručak: u blenderu usitnite stabljiku i listove celera, listove svježeg spanaća i pola krastavca

Užina: čaša surutke, štapići od integralnog brašna

Ručak: salata od testenine, zelene salate, čeri paradajza i mladog sira

Užina: parče hljeba od cijelog zrna žitarica, nemasni bijeli sir, špargla ili avokado

Večera: pečeni pileći batak, salata sa zelenom paprikom, mirođijom i jogurtom

PETI DAN

Doručak: dva tosta, topla limunada od pola limuna sa medom

Užina: bledirana zelena jabuka i kruška

Ručak: 150 g dinstane teletine i spanać obaren u slanoj vodi

Užina: sezonsko voće

Večera: dva kuvana jajeta i 100 g rotkvica, piše B92.

(Alen Avdić)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.