2.3.2023. 10:15
0
Klasove Jaro napolitanke sa poboljšanom recepturom
Klasov poznati brend Jaro, koji je sinonim za kvalitetnu i ukusnu napolitanku, svojim potrošačima predstavlja novi okus koji dolazi zahvaljujući poboljšanoj recepturi.
Vrijedni tim kompanije Klas mjesecima je radio na usavršavanju kvalitete, a Jaro se odsad radi i na novoj, vrhunskoj opremi za proizvodnju napolitanki. Pored poboljšane recepture tu je i novo pakovanje koje nećete moći, a da ne primjetite na policama trgovina širom BiH.  

Vjernost naših stalnih kupaca i potrošača nagradili smo unaprijeđenom recepturom koja će oduševiti sve ljubitelje slatkih zalogaja. Zahvaljujući hrskavom vaflu i kremastom punjenju, naše napolitanke će nastaviti da budu omiljeni desert svih generacija u porodici. Jaro je na tržište plasiran 1998. godine, i to u tri okusa classic, kafa i lješnjak, a zasad smo radili na recepturi Classica i lješnjaka. Sa poboljšanim okusom osvježili smo ovu kategoriju vafla i radit ćemo na novim, inovativnim okusima jer za vjerne potrošače pripremamo mnoštvo slatkih iznenađenja“ – izjavio je Madžid Avdagić, direktor kompanije Klas. 

Jaro se na policama u trgovinama može naći u dvije gramaže 350g i 700g, a iz Klasa navode kako planiraju raditi i manje pakiranje od 180g. Za ove napolitanke se koriste najkvalitetniji vafl listovi i više punjenja, bez vještačkih boja i konzervansa. 

Proizvodnja Jare, kao i svih ostalih Klasovih proizvoda, odvija se u skladu sa međunarodno priznatim standardima upravljanja kvalitetom – ISO i HACCP, a dodatnu vrijednost im obezbjeđuje Halal certifikat.
 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.