21.7.2016. 15:05
0
"Pokemon Go" ludilo pri kraju: Nintendove dionice padaju
Nevjerovatno visoke dionice kompanije Nintendo, koje su "podivljale" zbog igre na pametnim telefonima Pokemon GO, počele su da padaju.

Naime, dionice japanskog tehnološkog giganta su udvostručile svoju vrijednost otkako je u julu lansiran Pokemon GO, i tako ostvarujući zaradu od 42 milijarde američkih dolara.

No, današnje dionice u ovoj najvećoj kompaniji za video igrice su počele da padaju.

Ne tako davno Nintendo je imao pad od 13,9 posto do 27,350 yena na tokijskoj berzi, a današnji pad dionica je najveći za Nintendo u posljednjih 16 godina.

Analitičari pokušavaju shvatiti koja će biti direktna korist od ove nove "ludosti" za Nintendo, ali to je teško procijeniti, kako piše na Wall Street Journalu.

Nintendo ima samo dio vlasništva nad aplikacijom putem svojih posjeda u kompaniji Pokemon i Nianticu, odnosno preko kompanija koje su razvile i distribuirale igru.

Prema mišljenju analitičara, rast dionica Nintendo ima smisla samo ako polovica cijelog čovječanstva ima aplikaciju Pokemona.

Deutsche Bank je tako zapitao: koliko aplikacija je trebalo biti preuzeto da bi se opravdala takva porast tržišne kapitalizacije?

No, popularnost igre se nastavlja kako se aplikacija pušta i u drugim zemljama.

Aplikacija je trebala biti lansirana u Japanu, odnosno domu igrice Pokemon GO, ali je otkazana, vjerovatno zbog straha da velika potražnja preoptereti sistem.

"Odgoda će frustrirati mnoge u Japanu koji još čekaju, ali gledajući iz pozitivnog ugla, iz tri firme koje stoje iza igre Niantic, Nintendo i kompanija Pokémon uvjereni su da će, ako se igra pusti u pravo vrijeme, moći će zadovoljiti veliku potražnju", napisali su u TechCrunchu, prenosi N1.

McDonalds je sponzor u Japanu i tako koristi svojih 3.000 trgovina kao mjesta za igrače.

(Anesa Agović)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.