5.10.2016. 14:12
1
Adnan Hodžić poginuo nakon što ga je udario kamion kada je pokušao da se polukružno okrene na magistralnom putu
FOTO: zenicablog.com
Na magistralnom putu M-17 u Zenici, kod petlje u naselju Blatuša jučer oko 17 sati desila se teška saobraćajna nesreća u kojoj je poginuo vozač Audija Adnan Hodžić iz Zenice.

Adnan Hodžić  se nalazio za volanom putničkog automobila “Audi A2”, a vatrogasci su ga izvukli iz automobila, nakon što je ljekarski tim Hitne pomoći samo konstatovao smrt.

Došlo je do sudara teretnog vozila marke “Volvo” i putničkog automobila marke Audi. Vozač kamiona je prošao bez povreda, a na vozilu je pričinjena materijalna šteta.

U Operativnom centru MUP-a ZDK, rečeno je da je došlo do nesreće na dijelu saobraćajne petlje Blatuša, na kojem se vozila uključuju s regionalnog puta iz pravca Zenice prema Sarajevu na magistralni put M-17.

Prema nezvaničnim saznanjima Adnan Hodžić  je greškom izašao na isključnoj petlji ka Sarajevu, te pokušao polukružnim okretanjem na samoj raskrsnici da se okrene i put nastavi ka Zavidovićima. U tom trenutku je u njega bočno udario kamion. Iako su policija, hitna pomoć i vatrogasci bili na licu mjesta za nekoliko minuta, mladić je preminuo u vozilu koje je od siline udara odbačeno u kanal pored puta, piše zenicablog.com.

Stradali je inače porijeklom iz Zenice, ali je prebivalište, ličnu kartu i porodicu imao na adresi u Zavidovićima.

Nadležne istražne ekipe MUP-a ZDK te dežurni tužilac Tužilaštva ZDK obavili su uviđaj nakon čega će biti poznati više detalja u vezi sa ovom nesrećom.

O sigurnosti u saobraćaju u Bosni i Hercegovini razgovarali smo sa profesorom sa Sobraćajnog fakulteta Osmanom Lindovom koji nam je rekao da se stanje sigurnosti u saobraćaju u posljednjih godinu dvije pogoršava.

"Povećanje stanja stepena sigurnosti je uzročnik nebrige. Ono što bi se sigurno desilo ako bismo izgradili mrežu autocesta u Bosni i Hercegovini stepen autocesta sigurnosti, odnosno broj poginulih bi se mogao procentualno smanjiti od 20 do 30 posto u odnosu na ono što sada imamo i to bi trebao biti jedan od glavnih pokazatelja, odnosno preferencija koju bi mi morali imati kada donosimo odluku da li ćemo ubrzanije ili usporenije graditi autoputeve u Bosni i Hercegovini i to je jedan od glavnih aduta kod međunarodnih kreditnih kuća koje će nas podržati u tom segmentu ako kažemo da ćemo imati smanjenje broja saobraćajnih nezgoda koji u dobroj mjeri finansiraju i podržavaju takve projekte",
rekao je za Source Osman Lindov. 

Broj  saobraćajnih nesreća se povećao u posljednjih nekoliko godina, ali to nije iz razloga što su prijašnji putevi bili sigurniji, nego jer nije na ulicama bilo toliko motornih vozila kao danas, rekao nam je Lindov, te dodao: 

"Okruženje u kojem je bio broj registrovanih vozila je bio znatno manji. Mi smo imali do prije pet - šest godina oko 600.000 vozila, a sada imamo oko  milion. Sada imamo mnogo više pređenih kilometara, imamo mnogo veće razvijanje brzina zato što su noviji automobili, imamo mnogo modernije saobraćajnice", kaže nam Lindov, te dodaje kako se sigurnost na putevima nekad i sad ne može porediti. 

"Ono što je usporedivo kada napravite novu saobraćajnicu u odnosu na staru saobraćajnicu, kada sa magistrale pređete na autoput, pokazuje se da gotovo 100 posto imate smanjenje broja poginulih li broj saobraćajnih nesreća",
dodao je Lindov. 

Imamo i sada nesreća, ali kada se poredi sa starom cestom, odnosno sa cestom koja je prije bila magistralni pravac, imamo na svakom kilometru manji broj poginulih, a ne na čitavoj dionici, rekao nam je Osman Lindov. 

"Ono što se dešava na našim autoputevima je u velikom broju situacija neregularno i nepravilno. Mi tu kulturu korištenja autoputeva i značaja autoputeva nemamo. Nemamo ni edukaciju vozača, a i olako shvatamo autoput i olako shvatamo brzinu od 130km/h koja je dozvoljena na našim autoputevima i takve greške kada prave vozači ili iz neznanja rade moraju imati na umu da su autoputevi brzi putevi. Imamo velikih grešaka, vožnji u suprotnom smjeru ili traci koja nije predviđena za to ili da vrši polukružno okretanje na autoputu imamo, a to je segment na kojemu moramo raditi i takve vozače vratiti sa kaznenim bodovima na dodatnu edukaciju",
rekao je za Source portal Osman Lindov.  

Novinarka: Merima Druškić

1
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.