6.4.2016. 21:51
0
Najveći beauty trendovi za proljeće prema Instagramu
Sudeći po Instagram hashtagovima, proljeće pred nama obilježit će ova tri trenda.

Ovih dana, beauty inspiracija nam stiže sa svih strana: modne revije, Youtube kanali, tjedni mode u metropolama... Međutim, moramo priznati da nam je nadraže to što modna i beauty inspiracija dolazi s naše omiljene društvene mreže - Instagrama! Pronašli smo glavne i najčešće heštegirane beauty trendove za proljeće 2016, piše Cosmopolitan.


# CrveniRuž
Crvene usne su nezamjenjive koje god da je godišnje doba ili društvena mreža u pitanju! Kao i uvijek Instagram je preplavljen hashtagovima #RedLips, pa nemojte zaobići ovaj beauty trend tijekom proljetnih dana. Iako ste možda mislili da će se svjetlije boje divno slagati uz tek procvjetalu prirodu, senzualne crvene usne će ostati glavni trend.



#PlaviEyeliner
Plavi detalji su baš svuda oko nas i jednostavno nas mame da ih isprobamo na svojoj koži. Tirkizna linija eyelinera je nešto što će osvježiti vaš svakodnevni izgled i potpuni je hit na Instagramu! Na gornje trepavice stavite veću količinu maskare, donje ukrasite plavim eyelinerom.

Savjet plus: tirkizna maskara će biti pun pogodak i pravo osvježenje ovog proljeća!



# ZlatneOči
Iako ćete zlatnu boju povezati s jesenskim ili možda čak novogodišnjim motivima, moramo vas odmah obavijestiti da će #GoldEyes biti proljetni trend. Zaboravite na šljokice već odaberite zlatnu nijansu koja skoro podsjeća na boju breskve, dodajte malo crnog eyelinera i promovirajte svoj proljetni izgled.




0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.