16.7.2020. 11:18
0
Zara, H&M i Stradivarius zatvaraju prodavnice širom svijeta
Poslije dvadeset godina vladavine i ogromne zarade takozvana “brza moda” (fast fashion) trpi ogromne gubitke i proizvođaci poput švedskog gignta H&M, španske “Zare” “Paul&Bear”,”Stradivariusa” zatvaraju hiljade prodavnica širom svijeta, a bez posla ostaju prodavci u razvijenom svijetu i radnici u siromašnim zemljama piše dnevni list “Hafington post”.

Prema procjenama lista The Business & fashion, globalna industrija mode, odjeća i cipele, će zbog pandemije i krize imati između 25 i 30 odsto gubitaka. Ogromna suma budući da ova privredna grana, na svjetskom nivou, godišnje zarađuje 2,5 triliona dolara.

Jeftina modna odjeća po sistemu “obuci i baci”, trpi velike gubitke zbog pandemije kovida-19, a tome je doprinijela činjenica da je jeftina moda globalizovana, to jeste proizvodi se u udaljenim djelovima svijeta, što je u vrijeme pandemije korona virusa doprinijelo prekidu komunikacija, prenosi CDM. 

“Kovid-19 je samo otkrio probleme proizvodnje brze odjeće kojima već dugo ne ide dobro. Previše je proizvodnje, neodrživa je za planetu,” rekao je za Hafington post direktor međunarodnog Instituta za modni dizajn i marketing “Polimoda” Danilo Venturi.

Podsjetimo, modni gigant Zara najavio je da će zatvoriti 1.200 radnji širom svijeta, ali da im je dugoročniji plan da se preusmjere na online prodaju.

(Lejla Trle)  

Moda
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.