13.1.2024. 22:25
0
Poziv na oprez: Prevare tokom prijave odlaska na hadž u Maleziji
Turističke agencije u Maleziji upozoravaju muslimansko stanovništvo da budu oprezni prilikom prijava za odlazak na hadž u Saudijsku Arabiju.

Malezijsko udruženje turističkih agenata (MATTA) izjavilo je da je zabrinuto zbog "eskalacije problema" prevara i pozvalo vladu da učini više po tom pitanju.

"Trenutna i očigledna slabost tokom proteklih decenija leži u onome što se smatra neadekvatnim nivoom sprovođenja, posebno na nelicenciranim agencijama", rekao je Nigel Wong, predsjednik MATTA-e.

Oko 60% od 33 miliona stanovnika Malezije slijedi islam, što zahtijeva od sljedbenika da barem jednom hodočaste u Meku tokom svog života.

Da bi upravljala gužvom, Saudijska Arabija koristi sistem kvota koji svake godine dodjeljuje određeni broj mjesta za hodočašće na hadž , koje obično bude 1 osoba, na 1.000 muslimana u toj zemlji, a vlasti u tim zemljama zauzvrat upravljaju ko će ići.

Prevare su prijavljene i u drugim zemljama, od Indonezije, gdje živi više muslimana nego u bilo kojoj drugoj zemlji, do Britanije, gdje policija upozorava potencijalne putnike da budu oprezni kod koga rezervšu mjesto.

Prevaranti su "prouzrokovali finansijske gubitke i emocionalnu bol nevinim hodočasnicima", navodi MATTA,gdje upozorava da je malezijska turistička industrija "okaljana" prevarama, koje su radili ljudima koji putuju na Umru, hodočašće u Meku koje može biti obavljeno u bilo koje vrijeme izvan glavnog događaja hadža.

(Ajdin B.)

0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.