Moderna komunikacija između ljudi putem mobilnih telefona prije ili kasnije se dotakne nekog zanimljivog videa koji je neko vidio na YouTubeu, pa ova društvena mreža želi da u svoju mobilnu aplikaciju integriše mogućnost slanja poruka.
Ranije kada ste htjeli nekome da pokažete video morali ste da napustite aplikaciju u kojoj ste pričali sa prijateljem, odete na YouTube, kopirate URL ili pritisnete share. Ukratko, veliki napor.
Međutim, Youtube će taj napor eliminisati, a mogućnost slanja poruka postala je dostupna manjem broju korisnika već u srijedu. Takođe, u okviru ove aplikacije postoji i mogućnost pozivanja drugih prijatelja u razgovor. Korisnici će tako moći međusobno da razgovaraju unutar mobilne aplikacije YouTubea i moći će i da odgovaraju video snimcima jedni drugima.
Direktor za upravljanje proizvodima u YouTube-u kaže da je opcija razvijena pod hipotezom da bi takva opcija rezultovala većim dijeljenjem videa.
Nije da YouTubeu treba pomoći, budući da su još uvijek vodeća platforma za gledanje videa. Samo na mobilnim telefonima ostvaruju veću gledanost u ključnoj, 18-49, demografskoj grupi od bilo koje kablovske mreže. Korisnici danas u prosjeku na YouTubeu provode 40 minuta gledajući razne sadržaje, a tih korisnika ima više od jedne milijarde. Međutim, nije da su bez konkurencije.
Facebook i Snapchat agresivno napadaju YouTube želeći da mu oduzmu dio publike tako da je svaki potez koji će osigurati da korisnici neće napustiti njihovu aplikaciju u ovom trenutku neophodan.
(CDM/Alen Avdić)