23.7.2020. 15:26
0
Twitter: Preko 100 miliona ljudi obilježilo godišnjicu genocida u Srebrenici
U okviru obilježavanja 25. godišnjice genocida u Srebrenici, Humanitarna organizacija Bosnia Appeal i portal BHDINFODESK sa sjedištem u Birminghamu po desti put aktivno su se vodili akciju "Twitter u znaku obilježavanja genocida u Srebrenici" – #SrebrenicaGenocide ili #Srebrenica, koju su pokrenuli prije deset godina.

Po završetku akcije Informaciju više agenciji BHDINFODESK dao je kordinator projekata IT Adis Burazerović iz Londona.

- Cilj ove medijske kampanje je bio da poruke koje su obilježavale 25. godišnjicu genocida u Srebrenici dosegnu 100 miliona aktivnih korisnika Twitter-a. Na ovaj način podigao bi se glas za one Srebreničane i ostale građane BiH koji taj glas nemaju jer su ubijeni u genocidu od 1992. do 1995. godine. Na same dane godišnjice genocida, od 11. jula do 16. jula, tokom ove kampanje, naši volonteri su uspjeli dosegnuti preko 100 miliona korisnika Twitter-a, što je bio izvanredan rezultat - kazao je Burazerović. 

Pozitivan rezultat ove akcije je da su mnoge poznate javne ličnosti uradile takozvani ‘retweet’ ovih poruka tako da su takvim potezima proslijedili poruku i dalje.

- Društvene mreže daju moćan alat u masovnoj komunikaciji. U glavnom instrumentu društvenih mreža se krije i najjače oružje, a to je sloboda da se prokomentariše, kritikuje i pohvali proizvod ili kompanija, način rada, proizvodnja, distribucija, prodaja ili neka od postprodajnih usluga. Mi smo to ovom prilikom iskoristili za obilježavanje genocida u Srebrenici, a u budućnosti ćemo razvijati nove načine pristupa i komuniciranja putem interneta - izjavio je Burazerović, prenosi   BHDINFODESK. 

(Fena)

0
TECHNOMANIA
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.