6.9.2016. 9:42
0
Kad ste srećni, perite prozore
Nikako ne možete da se natjerate da usisate, operete prozore i očistite prašinu? I ne morate. Samo sačekajte da budete dobro raspoloženi i odmah ćete uhvatiti krpu.

Tako bar kažu istraživači sa Harvarda koji su ispitivali svakodnevne navike 30.000 žena i muškaraca prosječne starosti 28 godina tokom mjesec dana. Ispitanici su preuzeli aplikaciju za mobilni telefon koju su redovno popunjavali podacima o tome šta rade u toku dana i kako se osjećaju, prenose Novosti.

Očekivano, kada su se loše osjećali, ispitanici su težili aktivnostima za podizanje energije, poput šetnje u prirodi, sporta, konzumiranja hrane i pića. Ali, kad su bili srećni, bavili su se kućnim poslovima i drugim aktivnostima koje su spuštale raspoloženje, poput čekanja u redu u pošti. Mada izgleda čudno da smo skloni da sabotiramo svoju sreću, istraživači kažu da na taj način priroda obezbjeđuje da obavimo dosadne poslove. Takođe, to ima veze sa podsvjesnom brigom o dobrobiti na duže staze. Život u čistom i urednom domu svakako dobro utiče na čovjeka, zbog čega ćemo i prionuti na pranje sudova i usisavanje jer tako maksimiziramo dugoročnu dobit. Upravo iz tog razloga ćemo prionuti na završetak dosadnog poslovnog projekat u situacijama kad smo zadovoljni.

Kad je riječ o procentima, vjerovatnoća izgleda ovako: ako se osoba ujutru probudila nezadovoljna, dva puta su veće šanse da će popodne otići u šetnju ili upražnjavati neku drugu aktivnost u kojoj uživa. Ako je ustala srećna, za 30 posto su veće šanse da će popodne očistiti stan, čekati u redu u pošti ili se posvetiti poslu.

(CDM/Alen Avdić)

0
ZANIMLJIVO
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.