11.5.2017. 22:36
0
Šta otkrivaju fotografije koje kačite na društvene mreže?
Šta naše fotografije na internetu govore o nama? Koje skrivene komplekse ili tajne želje, koje ponekad i mi sami ne shvatamo, govore svijetu?
Analiziramo najčešće vrste fotografija na društvenim mrežama.

Selfie

Bogatstvo selfieja na vašem profilu otkriva pretjeranu potrebu za prepoznavanjem i odobravanjem drugih, egocentričnost, ispraznost i sklonost narcizmu, piše Bright side.

Seksi selfieji

Napućene usne, privlačno naglašeni obris tijela…  Razmislite o tome treba li svijetu otvoreno pokazati da ste “na tržištu”, koristeći svoje tijelo kao mamac i način da prodajete sebe.

Fotografije parova

To je demonstracija vašeg odnosa i činjenice da ga smatrate jakim i dugoročnim. To je način na koji govorite svijetu: “Nisam sam, voljen sam, potreban sam i cijenjen.”

Ako imate puno takvih slika, to je razlog da se zapitate zašto je to potrebno? Što želim reći ljudima s tim snimkama? Možda imate skrivenu potrebu dokazati nešto vašem bivšem ili osvojiti takmičenje s manje srećnim prijateljima.

Grupne fotografije

Ako su većina fotografija na vašem profilu fotografije sa zabava ili grupni snimci koji pokazuju koliko se zabavljate s prijateljima, to može ukazivati na prazninu i usamljenost.

Takođe, može pokazati da pripadnost grupi laska vašem egu. Kažete svijetu: “Izabran sam da budem dio ove skupine i to je laskavo.”

Djeca

Postoje dvije mogućnosti. Ako podijelite fotografiju iz djetinjstva i stavite je kao sliku vašeg profila, to znači da ste umorni od života odraslih – od svih tih odgovornosti, bankovnih kredita i hipoteka. Skrivate podsvjesnu želju da se vratite u djetinjstvo i da se drugi brinu o vama. “Zagrli me i brini se za mene”, viče takva fotografija.

U drugoj varijanti dijelimo slike naše djece ili naše fotografije zajedno s djecom. Na taj način govorimo: “Ja sam roditelj i to je veliko dostignuće u mom životu.”

Životinje i fotografije zajedno s životinjama

Ako je riječ o fotografskom profilu, fotografije divljih životinja u njihovom prirodnom staništu dokaz su profesionalizma. Ipak, ako muškarac stavlja divljeg vuka ili geparda kao svoju sliku profila, on želi izgledati jako i snažno kad zapravo to nije.

Žene u pravilu objavljuju slikovite fotografije poput šarmantnih mačaka (zečeva, štenaca) ili mladih dama s mačkama. Takve slike ukazuju na sentimentalnost i nezrelost.

Priroda

Opet – ne radi se o nalozima profesionalnih fotografa. Ako na vašem računu postoji puno pejzažnih fotografija, to može ukazivati na zadovoljstvo životom. Život je uspjeh, a sada se možete diviti prirodi.

Ipak, to takođe može ukazivati na umor od frenetičnog dnevnog ritma, te potrebu za privatnošću i kontemplacijom prirodnih ljepota.

Glamurozni izgled

Obilje takvih fotografija na nalogu otkriva potrebu za narcisoidnom podrškom i emocionalnim izlivima ljubavi u obliku laskavih komentara i ‘lajkova’.

I to je razlog da razmislite o alternativnim načinima podizanja vašeg samopoštovanja, neovisno o ‘lajkovima’ i virtualnom svijetu.

Fotografije s putovanja

Neki ljudi fotografijama s putovanja pokazuju želju za naglašavanjem njihovog društvenog statusa (ili težnje za njim). “Pogledajte kako i gdje mogu priuštiti opuštanje”, kažu takve fotografije.

Za druge, to može biti materijalni dokaz stvarnosti putovanja, osjećaja i emocija koje su doživjeli. Potvrda činjenice da ste došli do mjesta koje je posjetilo milion drugih ljudi, ali ste prvi put bili tamo, to je vaše dostignuće (na primjer, fotografija s pozadinom Ajfelovog tornja) .

Fotografije s jahtom, skupim automobilom i luksuznim stvarima u pozadini

Ovo je način da se svijetu pohvalite svojim uspjehom (često imaginarnim ili željenim), da naglasite određeni društveni status i izjavite: “Moj život je super!”

Fotografije hrane

Ovdje se ne radi o profesionalnim blogerima koji se bave hranom. Fotografija odabrane hrane iz skupog restorana je pokušaj podizanja samopouzdanja i društvene samo-promocije.

A ako je ova fotografija na profilu žene koja je na porodiljnom odmoru ili domaćici, onda je to želja da dokaže (prije svega samoj sebi) da je njen život jednako dobar kao i život svih drugih i da su stvari u kuhinji jednako zanimljive kao u pregovorima, u kancelarijama, na konferencijama, festivalima itd.

Ekstremne fotografije

Skokovi s padobranom i osvajanje planinskih vrhova ili talasa – sve to prikazuje svijetu osobine kao što su: hrabrost, snaga, pouzdanost, izdržljivost. Ipak, ekstremni selfiji (na vrhu nebodera) skrivaju potrebu za prepoznavanjem, potrebom da se bude primijećen, da se osjeća živim.

Mladi se doslovno mogu naviknuti na emocionalni koktel straha i užitka koji doživljavaju pri ekstremnim selfijima. Ljudi koji su im bliski trebaju obratiti pažnju na ovaj hobi i, eventualno, posjetiti psihologa.

Smiješne fotografije

Očigledno, vlasnik profila je samouvjeren i samo-ironičan jer objavljuje svoje “uvrnute” fotografije, a pogotovo ako ste žena za to treba imati hrabrosti.

Ili se samo smijete kako bi sakrili svoje probleme?

Fotografija u kancelariji

Ako nalog sadrži mnogo fotografija u kancelariji, u formalnom okruženju, tada je profesionalni život osobe i realizacija u društvu jasno važan za nju i puna je ambicioznih planova.

Vlasniku takvog naloga važno je da pokaže mnogim ljudima kako je on visokokvalitetni profesionalac koji ima položaj visokog statusa, piše Atma.hr.

Predmeti, dijelovi cjeline

Takve fotografije otkrivaju osobu koja se želi činiti nestandardnom. Oni takođe govore o kreativnoj prirodi i smislu za estetiku.

Stvarne fotografije bez filtara i fotošopa

Takve fotografije govore da se ovi ljudi percipiraju onakvim kakvi jesu. Takođe, se može primijeniti na situaciju u kojoj osoba nije mijenjala svoju sliku profila već nekoliko godina – to ukazuje na stabilnost gledišta, moralnu zrelost i nedostatak potrebe da preko društvenih mreža dobija pohvale.

Takvi ljudi koriste društvene mreže kako bi komunicirali s prijateljima ili za posao, a ne kao priliku da se pokažu u svoj svojoj slavi. Ne vole fotografisati trenutke i dijeliti ih, već živjeti, piše Atma.hr.

(Alen Avdić)
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.