28.8.2018. 21:00
0
Rat na tržištu keksa: Oreo optužen da koristi prljavu taktiku
Ukusni Oreo keks sastavljen od dva čokoladna biskvita i kremastog punjenja između njih, poznat je u cijelom svijetu. Čak se na Internetu vode diskusije o tome kako ga najbolje jesti.
S druge strane, samo nekoliko posvećenih fanatika zna da je čuveni Oreo samo kopija Hydrox kolačića, koji su se na tržištu pojavili davne 1908. godine, četiri godine prije pojave prvih Oreo keksa. Ipak, cijeli svijet je danas čuo za Oreo, a malo njih zna za izvorni Hydrox. 

Prošle sedmice, njihova 110-godišnja bitka za tržište doživjela je svoju kulminaciju. Leaf Brands, proizvođač Hydroxa, na Facebooku je objavio da je podnio žalbu američkoj Saveznoj trgovinskoj komisiji (FTC) protiv kompanije Mondelez koja proizvodi Oreo, u kojem je okrivljuje da tjera tržišta i trgovine da skriva kolačiće Hydrox kako bi njihova prodaja bila smanjena ili potpuno spriječena. 

Kako tvrde iz Hydroxa, predstavnik jednog velikog trgovačkog lanca upozorio ih je da će "Mondelez sakriti njihove kekse po trgovinama kako bi bili sigurni da se neće prodavati te da se na kraju prestanu proizvoditi". 

Kao dokaz "Mondelezove rabote" objavili su fotografiju koja pokazuje njihove kekse skrivene iza drugih proizvoda, na policama uz koje kupci ne prolaze ili negdje izvan direktnog pogleda kupaca. Čak tvrde da ih se skriva iza drugih nestandardnih okusa Orea. 

Strah od zaustavljanja proizvodnje je opravdan. Nakon neuspješnog pokušaja da ga rebrendira kao Droxies, tadašnji vlasnik Kellogg ga je prestao proizvoditi 2003. godine, a ponovno se pojavio na tržištu kada je njihovu proizvodnju preuzeo Leaf Brands. 

Mnogi korisnici društvenih mreža na Facebooku komentirali su da su primijetili da su Hydrox keksi skriveni, a jedna osoba je napisala da su mu u radnju rekli da su "ljudi iz Orea zaprijetili da će zaustaviti dostavu svojih kolačića ako tržište ne prestane prodavati Hydrox" . 

Glasnogovornik Mondeleza rekao je za Gizmodo da su "uvjereni da te optužbe nemaju temelja. Oreo je ikonski brend, s bogatom poviješću razvoja odličnih okusa na koju se ponosi, kao i na to da su kupcima tijekom stoljeća donijeli niz inovacija". To i naša posvećenost poslovanja s integritetom pretvorile su Oreo u omiljeni keks Amerike", rekao je. 

FTC je prije razmatranja pritužbe zatražio dodatne informacije, no Mondelez ne sumnja da će rješenje biti u njihovu korist. 

Oreo vodi na tržištu sa zaradom od 661,2 milijuna dolara, a unatoč tome što se lani prodalo 40 posto više Hydroxa te je promijenjena njihova formula kako ne bi sadržavali umjetne boje, okuse i GMO sastojke, i dalje je po prodaji daleko od mnogo poznatije konkurencije. 
Što se tiče razlika među njima, svi se slažu da dva keksa izgledaju potpuno jednako. Istog su oblika, veličine i debljine, čak im je i boja identična. Iako neki tvrde da je i okus isti, Foodcrumbles piše da je Oreo više gorak, dok je Hydrox slađi, više se u njemu osjeti čokolada te je hrskaviji. Hydroxovo punjenje je drugačije, također je slađe od Oreovog. 

Popis sastojaka veoma je sličan, razlika je u tome što Hydrox sadrži više šećera, a Oreo sadrži i šećer i kukuruzni sirup, prenosi Indikator.ba. 

Lejla Trle 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.