9.9.2019. 10:36
1
Zašto se pivoljupci otimaju za zelenu bocu?
Ove godine slavi se 155 godina postojanja Sarajevske pivare i to nije samo veliki jubilej za ovu kompaniju, nego i za cijelu Bosnu i Hercegovinu. S Pivarom je počela industrijalizacija u našoj zemlji, a u njoj su radile generacije Bosanaca i Hercegovaca i tokom svih ovih godina nije nikada prestajala s proizvodnjom.
U okviru obilježavanja ovog jubileja Sarajevska pivara je kreirala kratke video priče koje govore ne samo o bogatoj historiji naše zemlje, već i ove renomirane kompanije.

Priče sa našeg izvora“ nam donose zanimljivu priču o urbanom mitu koji prati zelenu bocu piva.

Legenda kaže da postoje dva prijatelja koji su otišli na „jedno ‘Sarajevsko’” i koji su zaista popili jedno „Sarajevsko“. Druga legenda kaže da je zelena boca piva od pola litra, poznata kao „klipača” ili „zidarka”, testna boca u kojoj je najbolje pivo i koje dobijaju samo najistaknutiji gosti kafane koje konobar ili vlasnik posebno cijene.

Prva legenda nije tačna, jer oni koji odu na jednu „klipaču” i popiju samo jednu toliko su malobrojni da je njihov broj na nivou statističke greške. O drugoj legendi dalo bi se pričati…

Skoro sve staklene boce „klipače” su smeđe boje i kao takve najbolje čuvaju svježinu piva, a tu i tamo nađe se poneka zelena koju zbog činjenice da se rijetko pojavljuje prati priča o posebnim svojstvima piva koje se u njoj nalazi. 

U gajbi, mjernoj jedinici zadovoljstva na ovim prostorima nađe se tek jedna ili nijedna zelena boca, tako da su gazde kafana ili konobari oni koji gospodare distribucijom „posebnih” boca.
 
1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.