Karantin radi koronavirusa na neko je vrijeme izolirala Kinu i bacila svijet luksuzne robe na koljena, no očito se sve vraća na staro jer veliki brendovi javljaju da prodaja opet raste.
Kinezi su najveći potrošači luksuzne robe te je situacija s koronavirusom već ostavila posljedice na svijet skupih modnih dodataka, no tome se očito nazire kraj, javlja The Star.
Promet je radi virusa pao za 80%, no Kinezi se vraćaju u svoje omiljene luksuzne trgovine te se oporavak očekuje tokom sljedećih sedmica.
Kinezi su neko vrijeme bili vrlo oprezni u svim velikim gradovima, no sada vidimo optimizam i definitivno, stvari se mijenjaju - istaknula je Amrita Banta iz kompanije Agility Research.
Iako su se na neko vrijeme trgovine zatvarali, situacija se mijenja te mnogi brendovi ponovno otvaraju svoja vrata.
- Svjedočimo poboljšanju biznisa u Kini.
Ključno je i ponašanje kineskih kupaca. Nakon sedmica izolacije i restrikcija, imaju volju vratiti se u pravi život - potvrdio je Micaela Le Divelec Lemmi iz kompanije Salvatore Ferragamo.