28.11.2020. 9:11
0
Večera u restoranu ili odlazak u trgovinu - šta je rizičnije?
Zbog sve većeg broja novozaraženih koronavirusom i dodatnih restriktivnih mjera, više vremena provodimo u vlastitom domu, izbjegavajući javna okupljanja. No, pitanje koje se često nameće u vrijeme pandemije jest koliko je sigurno boraviti u restoranu, trgovačkim centrima i parkovima.

Večera u restoranu i kupovina - što je sigurnije?

Ako se pridržavamo propisanih smjernica, obje aktivnosti su relativno sigurne. Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) donosi neke smjernice kojih se treba pridržavati - održavanje razmaka od dva metra, nošenje maske i pridržavanje pravilne higijene ruku. Ako se pridržavate svih mjera predostrožnosti, rizik od zaraze je manji.

Koliko je sigurno posjetiti određeno mjesto zapravo ovisi o tome koliko je sati, o okruženju i gužvi.

Pri odabiru restorana, pokušajte potražiti onaj s rasporedom sjedala na otvorenom. Na otvorenom prostoru rizik od zaraze je manji. Pazite da stolovi nisu jako blizu te provjerite pridržavaju li se sigurnosnih smjernica. Večera u zatvorenom dijelu restorana je rizičnija i to bi trebalo izbjegavati.

Odlazak u kupovinu u trenutku kada su najveće gužve smatra se najrizičnijim. Zatvoreni prostor, loša ventilacija i nemogućnost održavanja distance mogu povećati šansu za zarazu. Odlazak u trgovine radnim danima umjesto vikendom je puno bolja opcija. Gužve će biti manje i bit će dovoljno prostora za slobodno kretanje. Obavezno nosite masku za lice i nosite sredstva za dezinfekciju, prenosi E-Times.
 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.