10.7.2018. 21:45
2
Sadik Ahmetović od RAK-a zatražio da kazni ATV i kablovske operatere, te da zabrani emitovanje programa Happy TV u BiH
Poslanik u Predstavničkom domu Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine Sadik Ahmetović zatražio je od Regulatorne agencije za komunikacije BiH da sankcionira Alternativnu televiziju iz Banja Luke i kablovske operatere koji u ponudi imaju program srbijanske Happy TV, te da im se dozvola za prikazivanje Happy TV ukine na teritoriji BiH.

Ovaj zahtjev uputio je nakon što je u emisiji srbijanske televizije Happy TV u ponedjeljak, 9. jula, emitirana emisija "Ćirilica - istina i mit o Srebrenici, 23. godine poslije", a koju je prenosila i banjalučka ATV u kojoj su gostovali osuđeni ratni zločinci.

Podsjetio je da su gosti emisije bili Vinko Pandurević, bivši komandant Zvorničke brigade Vojske Republike Srpske osuđen pred Međunarodnim sudom pravde u Hagu na 13. godina zatvora zbog zločina počinjenih  u Srebrenici 11. jula 1995. godine; Vojislav Šešelj predsjednik Srpske radikalne stranke, osuđen na deset godina zatvora za progon, deportaciju i podsticanje deportacije Hrvata iz Vojvodine te Tomo Kovač bivši ministar policije RS i general policije RS, zapovjednik svih policijskih snaga, koji je nedostupan pravosuđu BiH, a tereti se za naređenje ubistava Bošnjaka iz zaštićene zone Srebrenica i Žepa, za genocid na području općine Srebrenica.

Nepotrebnim je ocijenio naglašavati da prema važećem novinarskom kodeksu, nije bila prisutna "druga strana", odnosno niko ko bi mogao svjedočiti o zločinima i genocidu u Srebrenici i Podrinju 1995. godine, već su tri gosta sistematski negirala presudu Međunarodnog suda pravde u Hagu prema kojom je u Srebrenici i Podrinju počinjen genocid.

- Umanjivali su broj žrtava, degradirali i omalovažavali porodice preživjelih, izvodili konstatacije da je broj ubijenih koji je utvrdila Komisija za istraživanje zločina u Srebrenici (koju je formirala Vlada Republike Srpske) i utvrdila poimenice da je broj ubijenih veći od 8.372 Bošnjaka, te tvrdili da su, među ostalim ubili samo vojnike i bošnjačke ratne zločince - podvukao je Ahmetović.

Posebno je podvukao da na sve to nije reagirao urednik i voditelj emisije Milomir Marić koji je čak konstatirao "da Bošnjaci prevlače s jedne strane mrtve muslimane da bi ih sahranili u Srebrenici".

S obzirom na to, pozvao je na Pregled povreda i odgovarajućih kazni koje izriče RAK za govor mržnje i pravičnost i nepristranost, koji su, tvrdi Ahmetović, i više nego jasno prekršeni u ovoj emisiji.

Uz napomenu da je emisijama Happy TV često u jutarnjem programu Milomira Marića "Dobro jutro, Srbijo" pojavljuju ovi isti ili slični sagovornici koji negiraju genocid, predložio je da se prekršiteljima Kodeksa ne dodijele samo novčane kazne već mjera zabrane prikazivanja ove emisije na ATV kao i ukidanje Happy TV iz mreže kablovskih operatera.

Podnesak RAK-u je uputio u skladu sa Zakonom o Regulatornoj agenciji za komunikacije BiH, Zakonom o komunikacijama BiH te odredbama Pravilnika o postupku rješavanja kršenja uvjeta dozvola i propisa regulatorne Agencije za komunikacije i odredbi povreda Zakona o RAK-u kojima su definirana kršenja osnovnih novinarskih normi i sankcije za prekršitelje.

(Fena / Haris Ahbabović)

2
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.