9.4.2023. 21:54
0
Nauka kaže: Odjeća određenih boja čini nas manje privlačnima
Šta ću da obučem? Ovo pitanje nas prati cijeli život. Osjećamo li se ugodno u svojoj odjeći često igra vrlo važnu ulogu, jer žene koje ne povlače neprestano suknju ili prilagođavaju izrez odišu samopouzdanjem i zadovoljstvom. Ali i izbor boje utječe na to kako izgledamo drugima.

Nema veze s tenom

Čak i ako ne želimo posebno da impresioniramo odjećom, ona ne bi trebala raditi protiv nas. Naučnici kažu da je zato bolje suzdržati se nošenja nekih boja. Kojih, nema veze s našim tenom ili bojom kose. Određene boje jednostavno su ljudima neprivlačne, prenosi Miss7.

Nije tajna da nas boje poput crvene, pa čak i ''bezbojna'' crna, čine privlačnima.

Ali postoje i tonovi koji čine upravo suprotno.

Žuta

Prema britanskom istraživanju, i žene i muškarci vjeruju da je žuta najneprivlačnija boja. Čak 39 posto ispitanih muškaraca i 31 posto žena složilo se s time.

Istraživanje britanske firme za prodaju odjeće buyshirtonline.co.uk pokazalo je da žuta boja nije baš popularna. Tamo je žuta zauzela posljednje mjesto na listi boja, jer žuta „ne stvara povjerenje“ i „odiše arogancijom“.

Smeđa

Drugo mjesto na listi pripalo je posebnoj nijansi smeđe boje, tačnije boji Pantone 448 C, koja se službeno smatra „najružnijom bojom na svijetu“.

Zanimljivost u vezi s tim: tokom uvođenja standardiziranog pakovanja cigareta australska vlada odlučila se upravo za ovu nepopularnu nijansu smeđe boje kako bi odvratila potencijalne pušače i suzbila impuls za kupovinu cigareta.

Siva

Nakon žute i smeđe, prema naučnicima, postoji još jedna boja zbog koje izgledamo neprivlačno: siva. Prema istraživanjima, siva boja povezana je s tugom, depresijom i negativnošću – i ne ostavlja naročito pozitivan utisak na druge osobe.


(Admir O.)

BojeModa
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.