Preuranjena izborna kampanja ili samo slučajnost: Benjamina Karić ovih dana "centralna ličnost" na TVSA
Ove godine su na programu lokalni izbori u Bosni i Hercegovini.
Jasno je da je političarima, još uvijek, zabranjena bilo kakva politička kampanja, javno promovisanje i sve što podsjeća na preuranjenu izbornu kampanju. Pitanje je da li su to shvatili svi političari, te da li ima onih koji suptilno koriste razne "prečice" kako bi se promovisali na suptilan način, ne kršeći pravila i zakone koje je donio CIK.
Aktuelna gradonačelnica Sarajeva, Benjamina Karić, a koja će na lokalnim izborima biti kandidat SDP-a, odnosno Trojke, za načelnicu Općine Novo Sarajevo nekidan je, u prisustvu Christiana Schmidta, dijelila ćevape građanima na Baščaršiji. Jer, voli aktuelna gradonačelnica da dijeli svako malo ponešto Sarajlijama. Uvijek se tu pronađe poneki ćevap, baklava, šarena jaja za Uskrs i sl.
Osim sve čestih pojavljivanja u javnosti, Benjamina Karić redovno dobija prostor na TVSA, to jeste kantonalnoj televiziji koja se, u posljednje vrijeme, sve više "pravda" da je, zapravo, nezavisni medij.
Tako je 14. augusta (srijeda) u informativnim emisijama Vijesti TVSA od 7 do 10 sati ujutro objavljivana informacija o brendiranju ćevapa i gradonačelnici Karić. Potom je to ponovljeno u Vijestima u 15 sati, a zaključeno u istoj informativnoj emisiji negdje oko 22 sata.
Sve to je bilo malo, pa je u Dnevniku TVSA u 18:30 sati išao prilog iz Vijećnice, a potom i video link sa Baščaršije. Naravno, o ćevapima i gradonačelnici Karić. Otprilike 24 sata kasnije išao je ponovo prilog sa Baščaršije o ćevapima i Karić.
Potom, 16. augusta, u petak, i oni koji su upalili TVSA mogli su vidjeti emisiju Špica. A u Špici niko drugi do gradonačelnica Benjamina Karić.
Na početku te Špice voditelj veli da je emisija prilika da “porazgovaraju o raznim projektima: fasade, ćevapi, ćevapi, fasade i eto, o SFF-u”. Ako znamo da SFF nije gradonačelnicim projekt, jasno je da je i Špica bila posvećena ćevapima. Istina, s nekoliko rečenica o fasadama, ali su ćevapi toliko postali zarazni da je Karić pozvala ekipu emisije da čim završe idu na ćevape, navode kolege sa agencije Patria, koje su, također, primijetile da se Karić prečesto, šest-sedam sedmica pred izbore, pojavljuje na kantonalnoj TVSA.
(Sead M.)